Ik kan jullie vandaag melden dat ik inmiddels een belangrijk deel van de basis functionaliteit voor elkaar heb - daar bedoel ik mee dat ik momenteel middels een Windows Forms Application de Fritzbox kan uitlezen, monitoren e.d. Nog niet alles is gereed, maar ik ben inmiddels zo ver dat ik geen reden meer heb om aan te nemen dat de rest niet ook zal lukken. Die "rest" is waar ik het volgende vrije uurtje/avondje mee bezig ga. Volgende stap is die FritzBox Class inbouwen in het HS3 Plugin 'geraamte' en klaar is klara

De HS2 Plugin is inmiddels in een stadium terecht gekomen dat hier geen nieuwe functionaliteit meer aan zal worden toegevoegd - indien noodzakelijk worden bugs opgelost maar releases om nieuwe modellen of firmware versies te ondersteunen hoeven niet meer te worden verwacht.
Een tijdspad voor de HS3 kan ik nog steeds niet geven - een hoop zal afhangen van hoe snel ik doorheb hoe een HS3 Plugin in elkaar te zetten - daar heb ik namelijk nog helemaal niet naar gekeken, ik wilde me eerst concentreren op het interfacen met de Fritz!Box zelf - dat is nu compleet herschreven en hopelijk bestendiger dan de HS2 code...
Zodra er weer wat te melden is (of bv. testers zoek..