Sinds HS3 heb ik een issue dat de temperatuur waardes vanuit RFXcom niet altijd updaten in HStouch. Het lijkt erop dat waardes afgerond worden op hele getallen, en dit te maken heeft met comma's en punten (oftewel, de Amerikaanse vs de Nederlandse notatie). Enige tijd geleden heb ik daarvoor al deze bugzilla ticket voor aangemaakt: http://bugzilla.homeseer.com/bugzilla/s ... gi?id=1739
Maar ben ik nou de enige die daar last van heeft? Op mijn (Android) HStouch zie ik dus alleen maar afgeronde temperatuur waardes, en dat komt volgens mij omdat Homeseer de waardes achter de comma niet herkend en dus geen verandering ziet in de waarde. Richard heeft gisteren eindelijk een antwoord gegeven, maar suggereert dat Bert iets zou moeten doen met "Dec Places" in de Range Value. Ik geloof dat eerlijk gezegd niet... en mijn test heeft in ieder geval niet gewerkt.
Voor alle duidelijkheid: In homeseer zelf (in de webinterface) ziet alles er prima uit. Iedere wijziging komt keurig door, zowel in de device string als de device value.
Iemand met meer verstand van zaken die mij kan helpen wellicht?