Ik begrijp hoe het werkt en heb er al veel over gelezen.
Maar toch een paar vragen :
1. Is het betrouwbaar ? op internet lees ik wel eens dat een lamp gewoon uitvalt of een signaal niet aankomt.
Het is niet leuk als het niet 100% werkt.
2. Ik ben van plan elektrische vloerverwarming te plaatsen, is het aan te raden dit ook met X10 te sturen ? bestaat er een thermostaat die kan leren ? dus dat hij weet van het is nu zoveel graden in de ruimte, ik heb zoveel tijd nodig om op de gewenste temperatuur te geraken dus moet ik zoveel minuten voor tijd al in schakelen.
3. Gaat elektrische vloerverwarming mijn elektrisch signaal niet vervuilen ? waardoor ik weer storingen ga krijgen ?
4. Waar is een goede plaats voor mijn materiaal aan te kopen ? Ik zie op ebay dat het in de US echt spotgoedkoop is, maar helaas zenden ze niet naar Belgie en werken ze daar op 110V.
5. Daar ik met nieuwbouw bezig ben, is het beter om met schakelinterfaces te werken of kan ik beter zoals een domotica systeem alles naar de kast laten lopen ?
6. Bestaan er ook bedrade bewegingsmelders ? lijkt me toch betrouwbaarder ?
7. Is het mogelijk om een drukknop langer in te drukken zodat je dan een andere functie verkrijgt ? net zoals met logo mogelijk is, bv lang indrukken alle lichten uit, of langer indrukken begint hij te dimmen en als je loslaat houd hij die lichtsterkte aan.
Veel vragen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen