Pronto tsu9600 (lege batterij) 0,- (weg)
- Snelvuur
- Forum Moderator
Pronto tsu9600 (lege batterij) 0,- (weg)
Ik heb hier nog een pronto tsu9600 liggen, aangezien hij er al een tijdje ligt is hij vrij dood (batterij dood)
Maar misschien heeft de hobyist er nog wat aan, dus als je wilt.. ophalen in Leiden dan krijg je hem zo mee (correct ik hoef er niks voor)
De stand heb ik ook nog + oplader.
Maar misschien heeft de hobyist er nog wat aan, dus als je wilt.. ophalen in Leiden dan krijg je hem zo mee (correct ik hoef er niks voor)
De stand heb ik ook nog + oplader.
Last edited by Snelvuur on Tue Jan 05, 2016 2:52 pm, edited 1 time in total.
// Erik (binkey.nl)
- Snelvuur
- Forum Moderator
Re: Pronto tsu9600 (lege batterij) 0,-
Ow en de extender heb ik nu net ook gevonden.... dus die kan gelijk mee.
// Erik (binkey.nl)
GRAAG!!!!!!! de mijne is erg versleten (buitenkant en wil daar graag wat nieuwe onderdelen voor hebben....
Mvg
Iwan
Mvg
Iwan
greetz,
Iwan
Iwan
- Snelvuur
- Forum Moderator
Ok ik heb dus diverse mensen die intresse hebben. Dus hoe gaan we dit verhaal aan? Getal onder de 10 of wou men gaan bieden oid?
// Erik (binkey.nl)
wie het eerst is of bieden?
das een goeie, normaal is wie het eerst komt wie het eerst maalt, maar ik zou hem toch graag willen overnemen...aangezien de slijtage en defecte knop voor mij een grote frustratie is..
greetz,
Iwan
Iwan
Ach voor mij was het een speledingetje geweest, maar als je iemand anders er heel gelukkig mee kan maken dan moet je dat maar doen.
Rene.
Snelvuur en Rene, MIJ zou je er een enorm plezier mee doen...ik ben al heel lang aan het zoeken voor een donor, aangezien er een knop stuk is, de rotor happert en de hoeken zitten barsten in (wegens de kleine die hem heeft laten vallen)
En ik zou jullie beide een vergoeding willen geven....voor Rene, omdat jij hem dan zou mislopen...
En ik zou jullie beide een vergoeding willen geven....voor Rene, omdat jij hem dan zou mislopen...
greetz,
Iwan
Iwan
Ik hoef niets te hebben hoor, wat mij betreft veel plezier er mee.
Rene.
Petje af aan een ieder in deze... van dit soort topics wordt ik een gelukkiger mens.
thnx

thnx

- Snelvuur
- Forum Moderator
@nawikre: in dat geval moeten we even kijken hoe hij naar jou kan gaan, het is dan inderdaad een mooi donor model. Zit zelf in Leiden, dus laat even weten hoe je het wilt doen. Message sturen kan ook voor de afhandeling.
// Erik (binkey.nl)