Er is weer regen en ik heb een screenshot van het log , hij zegt nog altijd valse , misschien die ik iets verkeerd.
Kijk er maar naar als je terug bent van vakantie , heeft helemaal geen haast.
Fijne vakantie.
Groeten

Sended from far far away
Moderator: labium
Ik kan wel eens kijken, lijkt me niet zo moeilijk...Karell wrote:Ik heb wel een suggestie , zou het mogelijk zijn om de check om de minuut uit te kunnen voeren of in te stellen?
Dat kan eigenlijk niet. Waarschijnlijk heb je twee events, waarvan een ongeldig/incompleet ofzo en daarom geeft deze false terug.Karell wrote:Had nog een klein vraagje , wat houd het in als hij in het log van een event 1x true en false zegt?
Heeft even geduurt, maar heb mijn script inmiddels een paar weken naar tevredenheid draaien.stefxx wrote:Hoi Peterpc,
Heb je de documentatie gevonden van de plugin? Daarin staat (summier) hoe je middels een script de data uit die tab kan benaderen. Verder zit er inderdaad geen echte logica achter om ook iets met de data te doen, dat zul je zelf moeten scripten. Kijk even of je daaruit komt en of je hulp nodig hebt. Op zich kan ik de plugin verder nog wel wat meer uitbreiden, maar het is ook weer niet zo dat er honderden gebruikers zijn dus heel veel mooier dan dat het nu is, zal het niet snel worden.
Overigens zijn er ook diverse event triggers (ik meen 2) en event conditions (4) die al veel mogelijk maken wat je nu wilt. Zeker icm wat scripts moet je een eind kunnen komen.
Ben wel benieuwd wat er er van weet te maken, ik zou het leuk vinden als je dat op dit forum deelt. Als je ergens concrete hulp nodig hebt hoor ik het graag!
Ik heb een event gemaakt, dat start zodra het preception buienradar device verandert.esschenk wrote:Hallo Peter,
Heb je een korte uitleg hoe jou script te gebruiken.
Gr Ed
stefxx wrote:Top. Hou me op de hoogte, als deze versie goed werkt zet ik hem in de HS3 updater.