Bary Gordan is bezig met ontwikkeling van een nieuwe applicatie voor de Pronto nl.
Pronto Pal
Applicatie krijgt ook support voor Homeseer.
Het is een tweeweg interface met terugkoppeling
Mogelijkheden zijn vergelijkbaar met de huidige versie die hij heeft.
Na een paar uurtjes puzzelwerk heb ik een aardige resultaat bereikt wat ook nog werkt.
voor meer info kijk even op zijn page
www.the-gordons.net
Icon tussen Uit/Aan gaat uit als binnen homeseer device op uit staat
je kan ook de status opvragen
[img]uploaded/Chak/2008817224631_ProntoHS.gif[/img]
Pronto Interface
Moderator: Ruud
Pronto Interface
Ik heb een vergelijkbaar schermpje ontwikkeld echter gebruik ik 1 button voor aan en uit die van kleur verandert afhankelijk van de status. Hierdoor kun je direct de status zien en kun je ook meer kwijt op het scherm.
Pronto Interface
Wat ik eerder van Barry Gordon heb gezien zal dit wel weer perfect werken!
Ik gebruik net als Pieter 1 button voor aan/uit, scheelt een hoop ruimte. Maar ik neem aan dat dat (met wat veranderingen in de XCF) nog wel te veranderen is?
Ik gebruik net als Pieter 1 button voor aan/uit, scheelt een hoop ruimte. Maar ik neem aan dat dat (met wat veranderingen in de XCF) nog wel te veranderen is?
Pronto Interface
Ik heb een soortgelijk optie met Prontonic...jammer genoeg krijg ik hier geen status info door.
met 1 button is hier ook mogelijk als je aan de andere kant toggle optie gebruikt.
Is de interface die je hebt om te bouwen naar Homeseer?
met 1 button is hier ook mogelijk als je aan de andere kant toggle optie gebruikt.
Is de interface die je hebt om te bouwen naar Homeseer?
Pronto Interface
Stuur een mail naar Berry Gordon and ask him to change this project!
Hij heeft Homeseer en kan dit ook direct testen.
Hij heeft Homeseer en kan dit ook direct testen.
Pronto Interface
@chak: ben jij dan bezig met de Pronto PAL applicatie of met de interface welke Gordon eerder ontwikkelt heeft? In het lijstje op de website onderaan als "homeseer interface:
Pronto Interface
Het is de oude maar ik begreep dat er geen verschil was met de nieuwe.
Nieuwe heb ik nog niet binnen.
Interface waar Pieter over heeft is wel mooier dan wat ik heb.
zal aan Gordon vragen of hij een mogelijkheid ziet om te veranderen.
Nieuwe heb ik nog niet binnen.
Interface waar Pieter over heeft is wel mooier dan wat ik heb.
zal aan Gordon vragen of hij een mogelijkheid ziet om te veranderen.
Pronto Interface
Ik heb nog contact gehad met Barry. Barry gaat de oude interface niet meer doorontwikkelen, maar gaat binnenkort ProntoPal releasen. Hij is momenteel nog te druk met PEP v2 activiteiten.
ProntoPal gaat hij doorontwikkelen. Het voordeel van ProntoPAL is dat je blijkbaar makkelijker meerdere plugin's (voor andere applicaties) kunt gebruiken.
ProntoPal gaat hij doorontwikkelen. Het voordeel van ProntoPAL is dat je blijkbaar makkelijker meerdere plugin's (voor andere applicaties) kunt gebruiken.
Pronto Interface
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bwired</i>
<br />Ik heb een vergelijkbaar schermpje ontwikkeld echter gebruik ik 1 button voor aan en uit die van kleur verandert afhankelijk van de status.
<br />Ik heb een vergelijkbaar schermpje ontwikkeld echter gebruik ik 1 button voor aan en uit die van kleur verandert afhankelijk van de status.
Pronto Interface
Tuurlijk, is geen geheim.
Is een Beta gemaakt voor mijn eigen Home Automation systeem, dus niet voor Homeseer.
Ik heb het Idee van Digit en dat vervangen door alleen buttons (zonder tekst) grijs is uit en blauw is aan.
Je kan er elke type button voor pakken. Dimmen heb ik nog niet gemaakt.
Als je het kan gebruiken dan zet ik het op de Pronto forum.
Is een Beta gemaakt voor mijn eigen Home Automation systeem, dus niet voor Homeseer.
Ik heb het Idee van Digit en dat vervangen door alleen buttons (zonder tekst) grijs is uit en blauw is aan.
Je kan er elke type button voor pakken. Dimmen heb ik nog niet gemaakt.
Als je het kan gebruiken dan zet ik het op de Pronto forum.