Ik heb al een aantal weken dat mijn backlight aan blijft van de toon.
Ik draai fw 5.33.9
Iemand hier ook last van?
Backlight altijd aan
Moderators: marcelr, TheHogNL, Toonz
-
- Administrator
Re: Backlight altijd aan
Hi,
Zelf zie ik het ook wel eens op mijn test Toon2, er zijn ook andere gebruikers op dit forum die dit wel eens eerder gemeld hebben.
Oftewel, bekend fenomeen
Zelf zie ik het ook wel eens op mijn test Toon2, er zijn ook andere gebruikers op dit forum die dit wel eens eerder gemeld hebben.
Oftewel, bekend fenomeen

Ok. Niks om me zorgen over te maken dus? Omdat ik las dat de toon warm
Kan worden als het scherm steeds aan blijft. Of heeft dat geen invloed op met de dim functie.
Kan worden als het scherm steeds aan blijft. Of heeft dat geen invloed op met de dim functie.
Helpt een reboot?Ossegek wrote:Ok. Niks om me zorgen over te maken dus? Omdat ik las dat de toon warm
Member of the Toon Software Collective
Een paar uurtjes. Daarna begint het weer.TheHogNL wrote:Helpt een reboot?Ossegek wrote:Ok. Niks om me zorgen over te maken dus? Omdat ik las dat de toon warm
En ik neem aan dat je bij scherm 'scherm uit' niet op 'nooit' heb staan?Ossegek wrote:Een paar uurtjes. Daarna begint het weer.TheHogNL wrote:Helpt een reboot?Ossegek wrote:Ok. Niks om me zorgen over te maken dus? Omdat ik las dat de toon warm
Member of the Toon Software Collective