UPDATE: CCTV apparatuur

Forum: Do you have somethings to sell regarding Home Automation you put it here.
Post Reply
Jfn
Member
Member

Post by Jfn »

EDIT: Camera's + voedingsunit zijn verkocht

Wegens overcompleet te koop aangeboden:

<b>Combi-kabel coax / 12V voeding</b>
<center>Image</center>

Nog ongeveer 50 meter duo-kabel (coax + 12V voeding).

Vraagprijs: E 40,-
Ik heb de kabel niet opgemeten, dus als het meer is heb je geluk, als het minder is hoor ik het graag, dan boek ik 80 eurocent terug voor iedere meter die het korter is.

<b>8-kanaals DVR</b>
<center>Image</center>

Dit is een zgan 8-kanaals DVR. Voor opname wordt JPEG-2000 compressie gebruikt. Je ziet geen verschil tussen live-beeld en opgenomen materiaal. De unit is voorzien van een 500GB SV harddisk. Genoeg om een week lang van 8 camera's in de hoogste resolutie 24x7 te kunnen opnemen.

Het apparaat wordt ook door ABUS uitgebracht onder de merknaam Eytron.
Van binnen (en kwa bediening) is dit apparaat exact gelijk aan de 8-kanaals DVR van Eytron. Zie voor de mogelijkheden deze link: http://www.abus-sc.nl/silver.econtent/c ... 000/TV8932.

De unit is zoals gezegd zgan, ongeveer 2 maanden oud. Nieuwprijs is +/- E 900 geweest. Omdat ik niet weet wat ik hier nog voor moet vragen laat ik de vraagprijs blanco. Doe maar een bod via PM.

Alle spullen kunnen verstuurd worden. Afhalen kan ook en desgewenst kan ik dan eea demonstreren.
Jeroen Bartels
Advanced Member
Advanced Member

Post by Jeroen Bartels »

Heb misschien wel interesse in de camera's. Waarom doe je ze weg?
Ik heb zelf een aviosys 9100A maar met tulp stekkers ipv BNC. Is deze camera met de genoemde aviosys een goede combi of niet?
Groeten,

Jeroen
Jfn
Member
Member

Post by Jfn »

@Jeroen:

Ik verwacht dat de camera's gewoon goed werken met willekeurig welke videoserver. Beeld is uitstekend te noemen, zelfs bij 100% verduistering heb je een prima zwart-wit plaat.

Waarom ze weg gaan: Ik ben bezig om mijn domoticaspullen op te ruimen. Wil het geld voor andere zaken gebruiken.

Als er meer van je gading tussen zit dan stuur maar een PM met een bod.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by JayBee</i>
<br />Heb misschien wel interesse in de camera's. Waarom doe je ze weg?
Ik heb zelf een aviosys 9100A maar met tulp stekkers ipv BNC. Is deze camera met de genoemde aviosys een goede combi of niet?
Groeten,

Jeroen
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Post Reply

Return to “For Sale Forum (Dutch allowed)”