Hoe kan ik ik Homeseer de Location (naam) van de plugin permanent wijzigen?
Normal <b>ACRF Plugin</b> Security Device Monitor [4 Yesterday 15:31:29
thanks
ACRF Plugin lokatie
Moderator: Ruud
- b_weijenberg
- Forum Moderator
ACRF Plugin lokatie
Als het volgende niet werkt dan zet de plug-in dat bij opstarten weer op ACRF (wat ik me kan voorstellen)
Klik op "Security Device Monitor" en selecteer in het vervolgscherm een andere location.
Bert
Klik op "Security Device Monitor" en selecteer in het vervolgscherm een andere location.
Bert
ACRF Plugin lokatie
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by b_weijenberg</i>
<br />Als het volgende niet werkt dan zet de plug-in dat bij opstarten weer op ACRF (wat ik me kan voorstellen)
Bert
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Bert wat je zegt is correct.
Ik heb het veranderd maar de plugin zet deze na een bepaalde tijd altijd terug naar de standaard locatie.
<br />Als het volgende niet werkt dan zet de plug-in dat bij opstarten weer op ACRF (wat ik me kan voorstellen)
Bert
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Bert wat je zegt is correct.
Ik heb het veranderd maar de plugin zet deze na een bepaalde tijd altijd terug naar de standaard locatie.