Ik krijg het idee dat veel topics op de HS board doorlopen, terwijl er wel functionaliteiten gevraagd worden of niet werken zoals men zou verwachten. Ik zie dan alleen geen reacties van HS waarbij dat echt bevestigd wordt.
Trek ik een verkeerde conclusie? Zo niet, is het misschien handig als we krachten bundelen en dit bij HS aangeven?
Eens? Ik trap af:
- Bij een manual with condition event (B) werkt dit alleen als het event aangeroepen wordt door een andere event (A). Bij event A moet je dan nog wel in de advanced action scherm aangeven dat alle condities van event B geldig moeten zijn. Erg omslachtig. Ik zou verwachten dat manual with conditions altijd gevalideerd moeten worden, zelfs als ik handmatig "run" druk bij zo'n gekozen event.
- Hoe kun je in script vorm controleren of conditions bij B allemaal voldaan zijn alvorens het event B te runnen. (m.a.w. is het vinkje in de api verwerkt)
- Bij een event trigger op value changes voor alle devices voor iedere waarde, kun je niet achterhalen welke device dan de trigger veroorzaakte. Het zou mooi zijn als je een variabele kon gebruiken.
- ON en OFF om kunnen draaien. (bijv mijn beamerdoekschakelaar (Popp) staat nu op ON, terwijl ik verwacht dat ie dan naar beneden is. Het tegenovergestelde gebeurd.
Alexander
Bugs/idee-en/e.d. bundelen en bij HS "dumpen"
Moderator: Ruud
Bugs/idee-en/e.d. bundelen en bij HS "dumpen"
Ik heb ook veel vragen waar ik niet direct een antwoord op krijg.
Homeseer heeft nog veel bugs en ze krijgen geen grip op het geheel.
Zwave devices is gewoon een puinhoop. Huidige structuur van Homeseer is niet goed geschikt voor dergelijk devices...dus er worden maar paar devices aangemaakt voor 1 enkele om de gegevens zichtbaar te kunnen maken.
<hr noshade size="1"><font size="1">Enver
http://twitter.com/Chak64%20My%20Domoti ... dware.html<i> My Domotica Hardware Software</i></font id="size1">
Homeseer heeft nog veel bugs en ze krijgen geen grip op het geheel.
Zwave devices is gewoon een puinhoop. Huidige structuur van Homeseer is niet goed geschikt voor dergelijk devices...dus er worden maar paar devices aangemaakt voor 1 enkele om de gegevens zichtbaar te kunnen maken.
<hr noshade size="1"><font size="1">Enver
http://twitter.com/Chak64%20My%20Domoti ... dware.html<i> My Domotica Hardware Software</i></font id="size1">