<s>- Ik blijk nog een SAIX12 module over te hebben (lag op de plank, maar niet direct zichtbaar), 40 euro</s> (alweer weg)
<b>4x Neoware Thin Clients, 25 euro per stuk</b>
Gekocht uit deze samenkopen actie, maar ik heb er de tijd niet voor hobby matig. Ze waren bedoeld om de touch screens aan te sturen voor HSTouch. Nooit iets mee kunnen doen.
<b>VIA Epia M10000N, 50 euro</b>
Wilde ik gebruiken als pc in de auto, maar wederom heb ik hier geen tijd voor kunnen vrijmaken. Moederbord komt van deze inkoopactie
<b>7" In-Dash VGA TFT LCD Monitor Met Touch Screen, 100 euro</b>
Komt van dezelfde inkoopactie als hierboven. Zit in de auto, maar niet aangesloten (immers de pc zit er niet in). Het scherm is wel iets beschadigd. Ik denk dat dit komt door monteurs.
<b>Behringer B-Control DeeJay BCD2000, 150 euro</b>
DJ apparaat. Nog gewoon werkend, maar niet voor professioneel bedoeld. Prima voor thuis gebruik en feestjes, maar ik wil naar apparatuur dat 1500 euro per draaitafel kost.
<b>4x 2x20 Pled scherm, 20 euro per stuk</b>
Van deze inkoopactie. Volledig gesoldeerd. Zo aan te sluiten op de parallel poort. Ik had deze gekocht om in te bouwen in zelf gebouwde servers, maar nooit iets van terecht gekomen. Zitten nog gewoon in goed ingebonden verpakking.
<b>12,1 inch TFT Touchscreen, 75 euro per stuk</b>
Ook van een inkoopactie maar die is niet meer te vinden. Het zijn schermen met een serial aansluiting voor het touch gedeelte en zijn, zover ik mij nog kan herinneren, gebruikt in bepaalde apparaten. Het zijn dus ook inbouwschermen zonder plasticen behuizing.
<b>2x Bluetooth USB dongle, 10 euro per stuk</b>
Bluetooth class 2 (100 M).
De rest moet ik nog plaatsen, maar dit is al een begin. Foto's volgen ook.
Alexander