RFXCOM
-
- Starting Member
RFXCOM
ik zoek een RFXcom module om mijn beamer scherm (remote rf controlled) en klik aan klik uit systemen te bedienen vanuit homeseer?
volgens mij heb ik dan alleen een zender nodig?
wie heeft er nog 1 in een stoffig hoekje liggen [:D]?
volgens mij heb ik dan alleen een zender nodig?
wie heeft er nog 1 in een stoffig hoekje liggen [:D]?
RFXCOM
Ik heb hier de RFXCOM basis print liggen met ethernet aansluiting. Er zit nu een RS232 op en kan nog een zender bij gestoken worden. Zender kost geloof ik iets van 25 euro, de basis mag weg voor 100 euro. Bij dit type kan er geen ontvanger gebruikt worden.
Bastiaan
Bastiaan
-
- Starting Member
RFXCOM
Ik zoek meer de USB variant. Ik zie dat deze nieuw 82 euro kost?
RFXCOM
Daar heb ik ook nog een lege versie van liggen (en ik denk nog vele anderen die op ethernet zijn overgestapt.)
Bastiaan
Bastiaan
RFXCOM
Omdat het dan niet naast je computer hoeft te staan en je dus meestal ook minder last van storingen hebt. Ook is het makkelijker om de boel een beetje weg te werken en op een optimale plaats te hangen.
IN de USB versie kun je ook een ontvanger plaatsen ja.
IN de USB versie kun je ook een ontvanger plaatsen ja.
- b_weijenberg
- Forum Moderator
RFXCOM
Je hebt dan een 80011 nodig maar in Master uitvoering! Dus geef bij de bestelling duidelijk aan dat je een Master geleverd wilt hebben.
http://www.rfxcom.com/receivers.htm#80011
http://www.rfxcom.com/receivers.htm#80011
-
- Starting Member
Re: RFXCOM
wegens erg drukke prive en zakelijke omstandigheden heeft het hobby project een beetje stil gelegen...
ik vraag het daarom nog maar even opnieuw aangezien het topic al bijna 2 mnd oud is
wie of wie heeft er nog een usb variant receiver voor weinig (de vrouw moet het ook nog allemaal leuk blijven vinden...
)
ik hoor het graag!
ik vraag het daarom nog maar even opnieuw aangezien het topic al bijna 2 mnd oud is
wie of wie heeft er nog een usb variant receiver voor weinig (de vrouw moet het ook nog allemaal leuk blijven vinden...

ik hoor het graag!