VR (Voice Recognition) configuratie probleem
Moderator: Ruud
VR (Voice Recognition) configuratie probleem
Oke, ik ben dus bezig met dat VR in Homeseer. Nou wil ik dus mijn verlichting met de stem gaan bedienen, maar dit gaat bij mij erg lastig.. want zodra ik naar de opties ga van een device, word ik direct geforward naar het RFXCOM plug-in opties.. weet iemand hoe ik dit uit kan zetten? of moet ik dan gewoon heel de RFXCOM plug-in uitschakelen, en dan het vinkje voice command aanvinken, en dan weer aanzetten...? zou wel omslachtig zijn..
- DutchAdept
- Member
Re: VR (Voice Recognition) configuratie probleem
Als je een recente versie van de plugin gebruikt, kan je bij de FRXcom device config een vinkje zetten bij "Voice command". Dit heeft het zelfde effect als het voice command vinkje van de HS native devices:
Wil je custom zinnen gebruiken zal je events moeten maken, of voice commands activeren voor al bestaande events (in mijn geval doe ik dat voor alle wall-switchs events.)
Alex
Wil je custom zinnen gebruiken zal je events moeten maken, of voice commands activeren voor al bestaande events (in mijn geval doe ik dat voor alle wall-switchs events.)
Alex
---------------------------------------------------------------------
Your mouse has moved. Windows must be restarted to
reflect your changes. Reboot? [Yes] [Yes]
Your mouse has moved. Windows must be restarted to
reflect your changes. Reboot? [Yes] [Yes]
Re: VR (Voice Recognition) configuratie probleem
DutchAdept: daar kwam ik later idd achter
opzich voor bepaalde devices handig.. maar veel devices wil ik anders aanspreken.. maar had begrepen van Bert dat bij de volgende update het gewijzigd gaat worden ofzo..