Homeseer Actie
Moderator: RdP
Homeseer Actie
Beste mensen,
Zoals bij meeste van jullie bekend gebruikt de FritzBox plugin ontwikkelaar Robert Hekkers zelf geen Homeseer.
Ik verwacht dat hij dit ook niet zal gaan doen.
Voor het ontwikkelen en testen moet hij dus altijd een tijdelijke licentie gebruiken wat na een maand verloopt.
Robert heeft ook de Visonic plugin ontwikkeld en is bezig met een RFID plugin voor Homeseer.
Aan iedereen die zijn plugins gebruikt wil ik een verzoek doen om gezamenlijk een Homeseer licentie voor Robert te kopen zodat hij nog veel plugins voor ons kan gaan ontwikkelen.
Dit kan via een HomeSeer Store Gift Certificate of een overschrijving naar een tijdelijk rekening van Ruud.
Ruud zal de rekening info via PM naar de geïnteresseerden sturen.
Ruud zal contact opnemen als we dat bedrag hebben bereikt.
Totaal: 270 euro
1-Enver 15 euro Betaald
2-Ruud 15 euro Betaald
3-Jeroen 15 euro Betaald
4-Robin 15 euro Betaald
5-Maurice 15 euro Betaald
6-Alexander 15 euro
7-Glabeek 15 euro
8-Rebel 15 euro Betaald
9-sddroog 15 euro Betaald
10-edwin2008 15 euro Betaald
11-Anoniem 15 euro Betaald
12 Esteban 15 euro Betaald
13- Simjoc 15 euro
14-Verkenner 15 euro Betaald
15-Herbus 15 euro
16-Iwan (I-1) 15 euro
17-Joost (Sim) 15 euro
18-Erik (Snelvuur) 15 euro Betaald
Bjochems Bas Betaald * *
Honingh Betaald Ik weet niet wie dit is
Zoals bij meeste van jullie bekend gebruikt de FritzBox plugin ontwikkelaar Robert Hekkers zelf geen Homeseer.
Ik verwacht dat hij dit ook niet zal gaan doen.
Voor het ontwikkelen en testen moet hij dus altijd een tijdelijke licentie gebruiken wat na een maand verloopt.
Robert heeft ook de Visonic plugin ontwikkeld en is bezig met een RFID plugin voor Homeseer.
Aan iedereen die zijn plugins gebruikt wil ik een verzoek doen om gezamenlijk een Homeseer licentie voor Robert te kopen zodat hij nog veel plugins voor ons kan gaan ontwikkelen.
Dit kan via een HomeSeer Store Gift Certificate of een overschrijving naar een tijdelijk rekening van Ruud.
Ruud zal de rekening info via PM naar de geïnteresseerden sturen.
Ruud zal contact opnemen als we dat bedrag hebben bereikt.
Totaal: 270 euro
1-Enver 15 euro Betaald
2-Ruud 15 euro Betaald
3-Jeroen 15 euro Betaald
4-Robin 15 euro Betaald
5-Maurice 15 euro Betaald
6-Alexander 15 euro
7-Glabeek 15 euro
8-Rebel 15 euro Betaald
9-sddroog 15 euro Betaald
10-edwin2008 15 euro Betaald
11-Anoniem 15 euro Betaald
12 Esteban 15 euro Betaald
13- Simjoc 15 euro
14-Verkenner 15 euro Betaald
15-Herbus 15 euro
16-Iwan (I-1) 15 euro
17-Joost (Sim) 15 euro
18-Erik (Snelvuur) 15 euro Betaald
Bjochems Bas Betaald * *
Honingh Betaald Ik weet niet wie dit is
Last edited by TANE on Sat Feb 20, 2010 12:01 am, edited 13 times in total.
Enver Tanriverdi | http://blog.tane.nl
Re: Homeseer Actie
Jeroen 15 euro
Awwwww is zijn demo alweer verlopen,
Helaas gebruik ik geen van zijn plugins... maar om future proof te zijn, noteer mij toch maar voor € 15,-
PS: niewkomers onder de 50 posts kunnen geen pm lezen maar wel ontvangen, hou daar even rekening mee.
Helaas gebruik ik geen van zijn plugins... maar om future proof te zijn, noteer mij toch maar voor € 15,-

PS: niewkomers onder de 50 posts kunnen geen pm lezen maar wel ontvangen, hou daar even rekening mee.
Count me in for 15 euro.
BTW, "The w8" is selling all his domotica stuff and also an HS Server license (http://www.domoticaforum.eu/viewtopic.php?f=15&t=4486). Maybe we can buy that one for Robert. I guess the price will be lower than a new one.
BTW, "The w8" is selling all his domotica stuff and also an HS Server license (http://www.domoticaforum.eu/viewtopic.php?f=15&t=4486). Maybe we can buy that one for Robert. I guess the price will be lower than a new one.
** Maurice **
Goed planmo046 wrote:Count me in for 15 euro.

Enver Tanriverdi | http://blog.tane.nl
het valt mij ook een beetje tegen hoor,
Ik zou haast een aantal mensen gaan nomineren, maar das niet gepast he.... !
maar mag ik... voor deze ene keer
Ik zou haast een aantal mensen gaan nomineren, maar das niet gepast he.... !

maar mag ik... voor deze ene keer

@allemaal,
Bij deze bedankt dat jullie blijkbaar zoveel vertrouwen in mij hebben, het gegeven dat deze actie wordt gedaan is voor mij op zich al heel mooi en wordt erg gewaardeerd, wat er verder ook uit voortkomt. En misschien dat het hier wat drukker wordt als de RFID plugin in beeld komt. En zo niet.. (just kidding
)
Bij deze bedankt dat jullie blijkbaar zoveel vertrouwen in mij hebben, het gegeven dat deze actie wordt gedaan is voor mij op zich al heel mooi en wordt erg gewaardeerd, wat er verder ook uit voortkomt. En misschien dat het hier wat drukker wordt als de RFID plugin in beeld komt. En zo niet.. (just kidding

Bij deze mijn toezegging, ik zie de PM wel verschijnen.
Groet, Arjo
Groet, Arjo
Goeie aktie. Zet mij ook maar op de lijst voor die 15 euro!
Goed initiatief, het is idd namelijk een beetje krom dat Robert HSplug-ins schrijft (die hij zelf niet nodig heeft, want hij gebruikt geen HS) en dat niet eens op z'n gemak kan testen omdat die trial-teller altijd maar loopt.
Ik wilde een HScadeaubon sturen maar als de licensie van The W8 wordt overgenomen, dan lijkt me dat niet handig dus zet mij ook maar op de lijst.
Volgens mij zijn we er dan? Een nieuwe licensie kost op dit moment 159eur, dus de oude licentie van The W8 zou voor een lager bedrag aangeschaft moeten kunnen worden lijkt me zo?
p.s.: Deze post had beter in de general Homeseer section geplaatst kunnen worden. Mensen zullen de post in deze section sneller overslaan denkend dat het een uitsluitend fritzbox-related post is, wat niet echt het geval is.
Ik wilde een HScadeaubon sturen maar als de licensie van The W8 wordt overgenomen, dan lijkt me dat niet handig dus zet mij ook maar op de lijst.
Volgens mij zijn we er dan? Een nieuwe licensie kost op dit moment 159eur, dus de oude licentie van The W8 zou voor een lager bedrag aangeschaft moeten kunnen worden lijkt me zo?
p.s.: Deze post had beter in de general Homeseer section geplaatst kunnen worden. Mensen zullen de post in deze section sneller overslaan denkend dat het een uitsluitend fritzbox-related post is, wat niet echt het geval is.
Pm's zijn verzonden, mocht ik iemand vergeten zijn mail dan even.
Mocht je mee willen doen en niet vermeld worden op de lijst kan dat natuurlijk altijd.
Als het bedrag wordt dan de werkelijke aanschafwaarde, kunnen we doorgaan voor de Pro versie of eventuele plugins die misschien kunnen aansluiten op Robert's Plugins.
Gr Ruud
ps als er geld over is , kan Robert er een mooie bos bloemen van kopen voor de vrouw
ps Mocht het nodig zijn voor de storting mijn woonplaats is Rijswijk(zh)
Mocht je mee willen doen en niet vermeld worden op de lijst kan dat natuurlijk altijd.
Als het bedrag wordt dan de werkelijke aanschafwaarde, kunnen we doorgaan voor de Pro versie of eventuele plugins die misschien kunnen aansluiten op Robert's Plugins.
Gr Ruud
ps als er geld over is , kan Robert er een mooie bos bloemen van kopen voor de vrouw

ps Mocht het nodig zijn voor de storting mijn woonplaats is Rijswijk(zh)
Ruud (rualblas)