Hoi,
Ik draai HS met een speaker client.
Alle hs.speak commando's worden keurig weergegeven met geluid.
Echter wanneer ik een voice commando wil geven kom ik niet verder dan VOOR de attention Phrase.... oftewel niks dus.
Training heb ik doorgelopen, soundrecorder werkt goed, heb de auto-gain mic uit staan, speaker is connected en hij is gestart met luisteren maar de speakerclient blijft eigenwijs en doet NIETS op commando.
Heb ook al de attention phrase aangepast echter zonder succes.
Heeft iemand een idee?
Alex
Speaker Voice recognition en Attention Phrase
Moderator: Ruud
Re: Speaker Voice recognition en Attention Phrase
HS luistert standaard naar "computer". Verander dat in iets wat makkelijker uit te spreken is. Mijn systeem noem ik Jeeves. Dat werkt prima.
Het blijft wel behelpen met Engelse voice recognition vind ik. Ik ben er in geslaagd die windows agent een paar eenvoudige nederlandse woorden te leren als aan en uit. Die worden ook keurig door HS herkend. Ingewikkelder begrippen als bijvoorbeeld Nederland 1 om de TV op die zender te zetten is me nooit gelukt.
Joost
Het blijft wel behelpen met Engelse voice recognition vind ik. Ik ben er in geslaagd die windows agent een paar eenvoudige nederlandse woorden te leren als aan en uit. Die worden ook keurig door HS herkend. Ingewikkelder begrippen als bijvoorbeeld Nederland 1 om de TV op die zender te zetten is me nooit gelukt.
Joost