Goedendag,
Ik wil graag gaan beginnen met X10 spullen en hiervoor moet ik op zijn minst een basis hebben. Een vriend van me heeft dit ook en heeft nog wel wat schakelaar modules over etc. maar ik moet uiteraard ook de computer mocule hebben zoals een CM11.
Is er iemand die wat spul heeft liggen voor een leuk bedrag waar ik mee kan beginnen ?
[GEZOCHT] X10 beginnersset (spullen)
-
- Starting Member
Re: [GEZOCHT] X10 beginnersset (spullen)
Ik heb wel wat voor je ...... stuur maar een emailtje naar : homenica en daar achter hotmail.com
Henk
Henk
Hoi Multispeed,
ik heb hier ook nog wat x10 spullen liggen, ondermeer een splinternieuwe CM11, diverse schakelaars en dimmers voor weinig. Stuur me maar een email met wat je zoekt. Mijn email is patsdomotica apestaart gmail [punt] com.
Groeten, Patrick
ik heb hier ook nog wat x10 spullen liggen, ondermeer een splinternieuwe CM11, diverse schakelaars en dimmers voor weinig. Stuur me maar een email met wat je zoekt. Mijn email is patsdomotica apestaart gmail [punt] com.
Groeten, Patrick
-
- Starting Member
Hoi Multispeed,
ik zie nog geen mail in mijn inbox. Kun je hem misschien opnieuw sturen?
-
- Starting Member
Sinner_NL wrote:Hoi Multispeed,
Done sorry had Henk gemaild...
joef kot meel
-
- Starting Member
Sinner_NL en Henk heb jullie beide gemaild.
Mocht er iemand anders nog spullen hebben ? het gaat mij vooral om de koppeling met de pc, heb al wel wat losse modules. De pc koppeling moet wel met Homeseer werken, of eventueel met Domotiga.
Mocht er iemand anders nog spullen hebben ? het gaat mij vooral om de koppeling met de pc, heb al wel wat losse modules. De pc koppeling moet wel met Homeseer werken, of eventueel met Domotiga.