Voor mijn cnc machine project waarover later meer zoek ik nog een voor mij vrij afwijkende voeding.
Ik heb voor 27 eu een leuke gezien bij niels van samenkopen (led king) alleen krijg ik tot op heden 0,0 reactie of contact na mijn bestelling. Dit zal waarschijnlijk met het chinese nieuwjaar te maken hebben. Maar goed, voorals nog zit ik zo met een berg aan steppers en drivers zonder voeding. en het zou toch leuk zijn na lang sparen eindelijk te kunnen gaan bouwen.
Ik zoek dus een 48v 9 of meer amp voeding te leen of evt voor een schappelijk bedrag ter overname aangeboden. Of een tip voor een leuk adresje.
Gezocht 48v 9 of meer amp voeding
Re: Gezocht 48v 9 of meer amp voeding
Hey, dat is een goed tip.
Ik had zelf al aardig rond gekeken en had van de week een lasapparaat in de aanbieding gezien bij de aldi... maar helaas was die net weg.
Uiteindelijk voor 30.- een 48v 6,3 amp gevonden... bestel er dan maar 2 en verdeel de steppers en drivers over de 2 voedingen.
bedankt !
Ik had zelf al aardig rond gekeken en had van de week een lasapparaat in de aanbieding gezien bij de aldi... maar helaas was die net weg.
Uiteindelijk voor 30.- een 48v 6,3 amp gevonden... bestel er dan maar 2 en verdeel de steppers en drivers over de 2 voedingen.
bedankt !