[TE KOOP]: Vivotek FD8136-F2 720P camera

Forum: Do you have somethings to sell regarding Home Automation you put it here.
Post Reply
QNimbus
Starting Member
Starting Member

[TE KOOP]: Vivotek FD8136-F2 720P camera

Post by QNimbus »

Vivotek FD8136-F2 720P Camera

Ik heb deze camera een jaar geleden gekocht en nooit de moeite genomen om te installeren. Hij is wel uit de doos geweest en 1x aangesloten om te testen en mee te spelen, maar hij staat nu al bijna een jaar werkeloos op mijn zolder kamer. Kortom, zonde..... tijd om te verkopen. Heb hem willen gebruiken in combinatie met MiCasaVerde Lite als onderdeel van mijn home automation project thuis.

Destijds heb ik er een TP-Link Power-over-Ethernet adapter bijgekocht - deze zit nog nieuw in de doos (plastic wrapped) en ik heb er ook een 8GB microSD kaart bijgekocht voor de opslag van foto's en films.

De originele aankoop factuur heb ik er ook nog bij indien u ooit aanspraak zou moeten maken op (fabrieks)garantie.

Camera is dus zo goed als nieuw (inclusief originele doos met toebehoren) en de PoE injector is letterlijk nieuw.

Nieuwprijs van deze set is 220 EUR op dit moment.

Mijn vraagprijs is 170 EUR. (Deze advertentie staat ook op marktplaats inclusief foto's)
photo 3.JPG
photo 3.JPG (298.12 KiB) Viewed 2092 times
photo 2.JPG
photo 2.JPG (222.39 KiB) Viewed 2092 times
-- EDIT : Vraagprijs aangepast (13-05-2013)
christiand
Member
Member

Re: [TE KOOP]: Vivotek FD8136-F2 720P camera

Post by christiand »

Mooie camera, maar helaas niet geschikt voor buiten.
QNimbus
Starting Member
Starting Member

Re: [TE KOOP]: Vivotek FD8136-F2 720P camera

Post by QNimbus »

Ik kan helaas nog altijd niet reageren op PM's vanwege mijn korte tijd op dit forum, dus ik post mijn antwoord even hier.

Ik kreeg de vraag waar de camera eventueel af te halen is... Ik woon in Arnhem, redelijk dichtbij de A12. Voor eventueel meer informatie kan ik u ook doorverwijzen naar dezelfde advertentie op marktplaats.

Uiteraard ben ik ook bereid om de camera per pakketpost te versturen bij vooruitbetaling.
Post Reply

Return to “For Sale Forum (Dutch allowed)”