Ik had gehoopt dat het bij jou nog steeds niet zou werken, dan had een aanstaand bezoekje nog meer noodzaak gekregen

Moderator: RdP
Hi Digit,Digit wrote:Ok, bij deze een tip voor alle users van een 7270: maak je password <= 6 karakters...
Kans dat het dan werkt (Rebel, TANE) is aanwezig maar zeker niet gegarandeerd!
Er is nl. nog iemand die een password van 6 karakters gebruikt, waarbij het dan nog steeds niet werkt...
1. Dat kan, maar dat impliceert dat de huidige werking van het bestaande veld (=device) verandert. Ik zal er eens naar kijken, als "de rest" allemaal weer werkt, voor iedereen...Akatar wrote:op dit moment is er 1 veld voor last caller name, beide voor ingaand en uitgaand.
kunnen dat er 2 worden? 1 voor laatste inkomende en 1 voor laatste uitgaande?
de naam, haalt de plugin dit uit zijn eigen acces database of uit de fritzbox?
Hi Digit,jeroenkl wrote:Hi Digit,Digit wrote:Ok, bij deze een tip voor alle users van een 7270: maak je password <= 6 karakters...
Kans dat het dan werkt (Rebel, TANE) is aanwezig maar zeker niet gegarandeerd!
Er is nl. nog iemand die een password van 6 karakters gebruikt, waarbij het dan nog steeds niet werkt...
Bij mij werkt het helaas nog niet:
1: niet met password van 7 karakters (2 getallen en 5 letters)
2: niet met password van 5 karakters (5 letters)
3: wel zonder password
Ik gebruik AVM internationale firmware.
Als ik iets kan onderzoeken, helpen, laat het even weten.
Alvast bedankt,
Jeroen
Digit wrote:Enver,
Er wordt maar 1 DB gebruikt (zie mijn reactie hierboven; als dat niet duidelijk genoeg is dan hoor ik het graag). Verandert dat nog wat in je probleemstelling?
En kun je iets duidelijker aangeven waar je de naam vanuit de vorige sessie te zien krijgt? Bedoel je misschien dat "de naam" onveranderd blijft door de anonieme call?